lördag 22 augusti 2009

Bilder och tidningsurklipp

 

Ja det är väl ungefär så jag har spenderat min lördag. Började med att jag scannade in massa gamla bilder, sen hjälpte jag mamma med att fota några av deras produkter. När ja väl kom hem började de stora arbetet, att ta reda på från vilket år alla in scannade bilder kom från så har suttit i ca 2,5 timme och kollat på tidningsutklipp efter liknader.

Igår var det inspark i Gislaved det var väldigt roligt faktist, trodde inte att de skulle va så kul som de var, ändå så gick vi inte in på parken. Men humöret va ändå på topp. Tack alla för en bra kväll.

Nu är de inte många dagar kvar innan skolan börjar och jag måste erkänna att jag är inte så peppad. Men det blir väl annat när man kommer dit, hoppas det iallafall.

Nu väntar maten snart, jag är jätte hungrig.


Kramisar
Posted by Picasa

Inga kommentarer: